Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo пуска заместник на 159 през 2011 г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от siniqtzmey Покажи съобщение
    Интересен линк за Алфа Ромео 159 Model Year 2011,накрая има информация за заместника й
    Според този линк, наследникът на 159 ще запази предното и Q4 задвижване, като нови ще бъдат 3,0 V6 мултиджет и крайслерският Пентастар
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
      Според този линк, наследникът на 159 ще запази предното и Q4 задвижване, като нови ще бъдат 3,0 V6 мултиджет и крайслерският Пентастар
      ...plus the all-new Pentastar V6 and FPT 3.0 MultiJet II DIESEL V6!!!
      SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
      SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
      SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

      Comment


      • #93
        Най сетне трилитров дизел

        Сърцата са по-капризни от умовете.

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
          Най сетне трилитров дизел
          И то за дву-турбинов с над 350 от ония чифтокопитните май стаа въпрос...
          Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 22:58.
          SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
          SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
          SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
            И то за дву-турбинов с над 350 от ония чифтокопитните май стаа въпрос...
            Кози, прасета?

            П.П.
            Конете са нечифтокопитни.
            Alfa Romeo 166 3.0 V6
            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
              Кози, прасета?

              П.П.
              Конете са нечифтокопитни.
              Муахахахахахах еййй майна се шъ съ намери некой да те поправи деее та крива нива...

              ...от ония НЕчифтокопитните ОК?
              SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
              SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
              SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

              Comment


              • #97
                Е бъзикам се де, ясно е за какво става въпрос...
                Meн лично този дизел не ме вълнува, но ми се ще да видя новите бензинови двигатели какво ще предложат.
                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                  Е бъзикам се де, ясно е за какво става въпрос...
                  Meн лично този дизел не ме вълнува, но ми се ще да видя новите бензинови двигатели какво ще предложат.
                  Еми на некви изпитани Хамерикански уж ще залагат...Пентастарови 6-ци а-у...
                  SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                  SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                  SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                  Comment


                  • #99
                    я па точно от дизело се вълнувам
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • Този 3.0 JTDm V6 звучи много приятно, но не много хора ще могат да си го позволят тук - данък, разход, цена, поддръжка и т.н.
                      Определено не е градски мотор, а ние именно в града се движим. Иначе за магистралата ще бъде много приятен мотор, сложен в удобно купе на наследник на 166
                      Тая 159-ка с тоя V6 JTDm ще е толкова кекава по нашите пътища, че ще е поредната италянска панделка. Сигурно само моторът ще тежи 500 кила с кутията
                      Малко съм раздвоен за тия големи дизелови мотори Харчат като бензин, дори понякога повече, не са толкова бързи (като скорост и ускорение), по-скъпи за поддръжка и т.н. С новата технология MultiAir + турбо, бензиновите мотори започват да стават много икономични, да покриват екологичните норми (заради които всички се борят), продължават да са по-евтини, а цената на горивата е почти еднаква. Какъв е смисълът да караш голям дизелов мотор тогава? За града нещо от сорта на 1.3 JTDm - ДА! Икономично, евтино за поддръжка, ниски данъци ... но за 3.0 JTDm си е направо мазохизъм Сигурно ще лапа 20/100 нафта, колкото гори V8 бензин Смотаният WV Тюфлек (Таурег) с V6 TDI не пада в града под 15-16/100, а V10 TDI си дава 18-20/100 само събота и неделя
                      Че то ще станем като Икарус-и
                      От друга страна мотор като 3.0 JTDm V6 ще бъде много подходящ за Ивеко, където определено има необходимост от тяга и сила!
                      По-добре да се насочат усилията към 3.0 V6 TBi (с 2 турбо компресора) и примерно 420-450 к.с., отколкото кюмюрник с 350
                      sigpic

                      Comment


                      • 12-13 ще даша градско, но ще има предсташчне подобно на бензин който би горчл 19-20

                        тоша е идеята на дизела според мен
                        sigpic
                        днес съм в почивка ---

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                          12-13 ще дава градско, но ще има представяне подобно на бензин който би харчил 19-20

                          това е идеята на дизела според мен
                          Как обезмисли половин метровия пост на Владо само...а той така да се беше постарал завалията...

                          п.п. Стояне да не упражняваш клавиатурно писане с краката бе мен...?!
                          SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                          SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                          SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                            Как обезмисли половин метровия пост на Владо само...а той така да се беше постарал завалията...

                            п.п. Стояне да не упражняваш клавиатурно писане с краката бе мен...?!
                            дагое зех един нов лаптоп и нещо все му се сменя layout-a на кирилицата и забравям да го сменя, и букви като ч ш в я са разменени....

                            иначе си е така, както и да го въртим да го сучим....

                            дизела не ти се налага да го израждаш секи път като го настъпиш на скорост, не мога да разбера какво се кривят всички

                            да, бензина звучи по-яко на място, и турбо бензина винаги ще е напред от турбо дизел, но фактът е, че за ежедневна употреба и реалния свят дизела ти дава повече за по-малко (като се изключи началната разлика в цената)

                            пък за по-скъпата поддръжка, не знам батко...

                            досега дизелите дето сме имали все са имали по-малко проблеми и поддръжката им е била ако не по-евтина то поне не по-висока от на бензинките

                            за да се кара бензинка със същата динамика като турбо дизел - градско примерно - ще трябва да гори двойно... кеф цена няма... ама кеф цена ИМА батко

                            и за да не кажете, че е офтопик

                            3.0 в6 дизла ще се продава в пъти по-добре от бензина, гаранция
                            Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 13:37.
                            sigpic
                            днес съм в почивка ---

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение

                              дизела не ти се налага да го израждаш секи път като го настъпиш на скорост, не мога да разбера какво се кривят всички

                              да, бензина звучи по-яко на място, и турбо бензина винаги ще е напред от турбо дизел, но фактът е, че за ежедневна употреба и реалния свят дизела ти дава повече за по-малко (като се изключи началната разлика в цената)

                              пък за по-скъпата поддръжка, не знам батко...

                              досега дизелите дето сме имали все са имали по-малко проблеми и поддръжката им е била ако не по-евтина то поне не по-висока от на бензинките

                              за да се кара бензинка със същата динамика като турбо дизел - градско примерно - ще трябва да гори двойно... кеф цена няма... ама кеф цена ИМА батко

                              и за да не кажете, че е офтопик

                              3.0 в6 дизла ще се продава в пъти по-добре от бензина, гаранция
                              Леле, сега ще те налазят пишман рацерите бензинаджии Иначе си абсолютно прав.
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                                12-13 ще даша градско, но ще има предсташчне подобно на бензин който би горчл 19-20

                                тоша е идеята на дизела според мен
                                Това беше идеята досега, ма от по-големите атмосферни бензинки остана само JTS, които ще си отидат заедно със 159 до 2-3 години. Вече няма да има ежедневни коли, които да харчат 20. Това е сигурно. А новите мултиеър турбо-бензинки харчат ако не колкото мутиджет, то не много повече. И какво ти дава мултиджет в сравнение с тях?
                                2014: Deutschland über alles

                                Comment

                                Working...
                                X